Biežāk uzdotie jautājumi

Šeit apkopoti biežāk uzdotie jautājumi par Noble Wine. Ja nevarat atrast to, ko meklējat, lūdzu, sazinieties ar mums.

Par mums
Kā sazināties ar Noble Wine?

Jūs varat sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 28007772, vai varat rakstīt e–pastu info@noblewine.lv, vai aizpildīt kontaktformu šajā lapā. Tāpat mūs var atrast Instagram or Facebook

Kāds ir Noble Wine darba laiks?

Mūsu standarta darba laiks ir:

  • Mūsu veikals Elizabetes 33 Rīgā ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdien no 12:00 līdz 20:00 un svētdien no 12:00 līdz 18:00.
  • Mūsu vīna bārs Elizabetes 33 Rīgā ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdien no 12:00 līdz 20:00, un svētdien no 12:00 līdz 18:00.

Kāda ir Noble Wine e–pasta adrese un, cik ātrā laikā tiek sniegta atbilde?

Varat mums rakstīt e–pastu info@noblewine.lv, un mēs darīsim visu, kas mūsu spēkos, lai cik vien iespējams drīz palīdzētu. Mēs cenšamies atbildēt uz visām e–vēstulēm 24 stundu laikā, taču ļoti saspringtos brīžos tas var aizņemt mazliet vairāk laika. Ja jūsu jautājums ir ļoti steidzams, jūs vienmēr varat mums piezvanīt pa tālruni +371 28007772.

Vai Noble Wine mājaslapā ir pieejams online čats?

Apmeklējot mūsu mājaslapu un uzklikšķinot uz zīmītes ekrāna labajā apakšējā stūrī, jūs varat aprunāties ar mūsu klientu atbalsta dienesta pārstāvi.

Piegāde
Vai Noble Wine veic piegādi?

Mēs piegādājam preces pēc pasūtījumā norādītās adreses. Taču esam ieviesuši dažas izmaiņas klientu un personāla drošībai. Visas mūsu piegādes šobrīd ir bezkontakta. Jūsu pasūtījums tiks nogādāts līdz jūsu slieksnim, un jums nelūgs ar parakstu apliecināt piegādi.

Vai iespējams savu pasūtījumu izņemt pašam?

Ja vēlaties, savu pasūtījumu varat saņemt mūsu veikalā Rīgā, Elizabetes ielā 33.

Cik daudz laika aizņem standarta piegāde?

Standarta piegāde Rīgā un citviet Latvijā notiek 2 – 3 darba dienu laikā.

Cik ilgi jāgaida piegāde?

Veicot pasūtījumu pirms 14:00, Rīgā un 20 km apkārtnē piegādāsim to jau tajā pašā darba dienā. Ja piegāde nepieciešama citviet Latvijā, varam piegādāt tuvāko divu, trīs darba dienu laikā.

Uz kādām teritorijām Noble Wine veic piegādes?

Mēs varam piegādāt pasūtījumu visā Latvijas teritorijā un praktiski jebkurā vietā Eiropā.

Ja dzīvojat kādā īpaši eksotiskā vietā, jums vajadzētu sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, jo dažviet pastāv alkohola ievešanas ierobežojumi.

Kur ir mans sūtījums?

Mūsu autovadītāji lieliski tiek galā ar uzdevumiem, taču, ja gadījumā jūsu pasūtījums netiek piegādāts, kā esat iecerējis, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu – mēs risināsim jautājumu, cik vien ātri iespējams.

Kas piegādās manu pasūtījumu?

Papildus mūsu piegādes transportam mēs izmantojam vairāku partneru pakalpojumus, lai varētu nogādāt pasūtījumu, lai kur jūs atrastos. Mūsu galvenais partneris ir Venipack. Taču dažreiz izmantojam citu piegādes kompāniju pakalpojumus.

Vai Noble Wine veic produktu piegādi visā pasaulē?

Mēs varam piegādāt lielākajā daļā valstu, taču ir dažas valstis, kur pastāv alkohola importa ierobežojumi, tāpēc piegāde nav iespējama. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu konkrētu piedāvājumu un piegādes laika aplēses.

Ņemiet vērā, ka visi pasūtījumi uz ārzemēm tiks dubulti iepakoti kartona kastēs drošai transportēšanai. Mēs varam noorganizēt ražotāja oriģinālo kastu piegādi, ja to norādīsiet ievietotajā pasūtījumā. Pilnas informācijas iegūšanai, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu.

Kas notiks, ja piegādes brīdī nebūšu uz vietas?

Pirms veikt piegādi uz norādīto adresi, kurjers ar Jums sazināsies pa tālruni, lai vienotos par jums ērtāko piegādes laiku. Ja piegādes saņēmējs neatbild uz kurjera zvanu, un piegādes komentārā nav minētas norādes, kur atstāt pasūtijumu, piegādes datums var tikt pārnests uz citu dienu.

Vai varu mainīt pasūtījuma detaļas pēc tam, kad tas ir jau veikts?

Mēs vienmēr darīsim visu iespējamo, lai veiktu labojumus. Kolīdz kļuvis skaidrs, ka vēlaties kaut ko mainīt, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs pacentīsimies apstrādāt jūsu pieprasījumu. Tomēr, atkarībā no tā, cik tuvu komplektācijas beigām ir jūsu pasūtījums, ne vienmēr iespējams veikt izmaiņas.

Kapēc Noble Wine transports nepiegādā preces manā dzīvesvietā?

Mūsu autotransports tiek sūtīts uz ļoti daudzām vietām, taču mēs nevaram izmantot savus automobīļus pilnīgi visā Latvijas teritorijā. Šādā gadījumā mēs izmantojam uzticamus partnerus, lai sūtījumu nogādātu tajās vietās, kur paši nevaram nokļūt.

Vīna iegāde
Kā es varu veikt pasūtījumu?

Jūs varat veikt pirkumu mūsu vietnē www.noblewine.lv vai piezvanīt klientu atbalsta dienestam un izvēlēties pasūtījuma veidu. Tāpat varat sūtīt e–pastu ar sīku informāciju par to, ko vēlaties iegādāties.

Kādus vīnus vai stipros dzērienus man izvēlēties?

Mēs lepojamies, ka Noble Wine strādā vairāki lieliski vīna konsultanti. Vienkārši sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim izvēlēties piemērotākos vīnus jūsu vajadzībām. Ja dodat priekšroku pirkumiem internetā, mūsu web vietnē ir ērtas meklēšanas un filtrācijas funkcijas, kas jums palīdzēs atrast vēlamo.

Kā es varu atjaunot sava konta iestatījumus?

Pierakstoties savā personīgajā kontā, jūs varat atjaunot jebkurus savus datus, ieskaitot paroli, e-pasta adresi, rēķinu iesūtīšanas un piegādes adreses, kā arī maksāšanas rekvizītus. Ja neizdodas piekļūt saviem uzskaites ierakstiem, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, un mēs jums atjaunosim piekļuvi savam kabinetam internetā.

Ja esat mūsu lojālais klients, Jūs varat pievienot savu kartiņu. Sazinoties ar mūsu klienta atbalstu, un mēs pievienosim to Jūsu vietā. Pēc tā jūs varēsiet izmantot lojalitātes kluba atlaides.

Produktu atgriešana
Kā rīkoties, ja piegādātais pasūtījums ir bojāts?

Ja jūsu pasūtījums piegādāts bojāts, vērsieties mūsu klientu atbalsta dienestā. Mēs noorganizēsim sabojātā sūtījuma savākšanu un jauna piegādi visīsākajā laikā.

Piegādātais vīns ir bojāts. Kā rīkoties?

Ja jums ir aizdomas, ka jūsu vīns bojāts, vērsieties klientu atbalsta dienestā. Mēs parūpēsimies, lai bojāto vīnu paņemtu un apmaiņai nosūtītu jaunu visīsākajā laikā.

Ja tieši tāda vīna rezerves beigušās, mēs paši apmaksāsim pudeles sākotnējo iepirkuma cenu. Ja vēlaties atdot atpakaļ preci, kas vēl nav tikusi atvērta un kam saglabāts sākotnējais iepakojums, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai organizētu atdošanu atpakaļ trīs dienu laikā kopš piegādes.

Noble Wine veikals
Kāds ir Noble Wine veikala darba laiks?

Mūsu veikals Elizabetes ielā 33 Rīga ir atvērta no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdienās no 12:00 līdz 20:00 un no 12:00 līdz 18:00 svētdien.

Mūsu vīna bārs Elizabetes ielā 33, Rīga ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdienās no 12:00 līdz 20:00 un no 12:00 līdz 18:00 svētdienās.

Kā varu sazināties ar Noble Wine veikalu?

Ja jums nepieciešams aprunāties ar kādu no mūsu speciālistiem, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 20102020, vai rakstiet e-pastu info@noblewine.lv. Mēs ar jums sazināsimies visdrīzākajā laikā.

Vai pie Noble Wine veikala ir pieejama stāvvieta?

Pretī mūsu veikalam Elizabetes ielā 33 atrodas pilsētas maksas autostāvvieta.

Vai Noble Wine veikalā iespējams nogaršot vīnu?

Mums ir plaša vīnu izvēle, ko var nodegustēt gan veikalā, gan bārā.

Tāpat mēs bieži veikalā un bārā rīkojam degustācijas – gan bezmaksas, gan par samaksu.

Dāvanu iegāde
Vai varu iegādāties dāvanu kādam citam?

Jūs varat iegādāties preces dāvanu veidā jebkuram citam un saņemt tās savā norādītajā adresē. Mēs piedāvājam dažādus svētku iepakojumus, un jūs varat pievienot apsveikuma kartīti pie dāvanas bez maksas.

Kādu svētku iepakojumu jūs piedāvājat?

Standartā mūsu vīni bez maksas tiek piegādāti augstas kvalitātes Noble Wine kastēs, kas paredzētas sešām pudelēm. Taču, ja jums nepieciešams īpašs svētku iepakojums, mēs varam piedāvāt virkni dažādu variantu lielākajai daļai pudeļu. Pilnu piedāvājumu varat aplūkot šeit.

Pievērsiet uzmanību, ka mūsu svētku iepakojums paredzēts tikai 0,75 l tilpuma pudelēm Bordo vai Burgundijas vīnu formā. Tas nederēs, piemēram, dažām dzirkstošā vīna pudelēm. Lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 28007772, ja jums nepieciešams kaut ko noskaidrot papildus.

Vai varu nosūtīt arī apsveikumu?

Papildus varat pievienot ziņu līdz 240 simboliem pie jebkura jūsu veiktā pasūtījuma. Jūs varat ievietot apsveikuma tekstu pasūtījuma noformēšanas laikā, iepērkoties internetā, vai to atsūtīt mūsu darbiniekam klientu atbalsta dienestā.

Dāvanu kartes
Vai Noble Wine iespējams iegādāties dāvanu kartes?

Dāvanu kartes iespējams iegādāties gan mūsu veikalā, gan mājaslapā www.noblewine.lv. Iegādātās tiešsaistes dāvanu kartes tiks nosūtītas pa pastu (piegāde var ilgt līdz trim darba dienām).

Kā es varu iegādāties Noble Wine dāvanu karti?

Jūs varat iegādāties dāvanu kartes mūsu mājas lapā, mūsu veikalā vai sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Ko es varu iegādāties ar dāvanu karti?

Dāvanu sertifikātus jūs varat apmainīt pret vīnu, stiprinātajiem dzērieniem, pasākumiem un vīna aksesuāriem mūsu veikalā, izmantojot mūsu dienestu piegādei pa pastu, vai pa tālruni, kā arī internetveikalā www.noblewine.lv.

Kāds ir Noble Wine dāvanu kartes derīguma termiņš?

Mūsu dāvanu kartes ir derīgas vienu gadu, skaitot no pirkšanas brīža. Dāvanu kartes lietošanas noteikumus varat atrast šeit.

Apmaksas veidi
Kādas maksājumu kartes jūs pieņemat?

Mēs pieņemam visas galvenās debet- un kredītkartes. Ja jums radušās problēmas ar apmaksu, vērsieties klientu atbalsta dienestā.

Pasākumi un izziņa
Kādus pasākumus Noble Wine organizē?

Mēs piedāvājam plašu pasākumu spektru – gan privātus, gan plašai publikai domātus, sākot no pusdienām un vakariņām līdz izglītojošiem kursiem un degustācijām. Visus mūsu pasākumus vada speciālisti, kuri ar prieku sniegs savas zināšanas. Vairāk par mūsu pasākumiem uzziniet šeit.

Vai Noble Wine telpas pieejamas arī privātiem notikumiem?

Jums ir iespēja īrēt mūsu telpas, pasūtīt ēdienus un dzērienus, kā arī izmantot mūsu pieredzējušo vīnziņu pakalpojumus. Jūs varat tikties ar darījumu partneriem, sarīkot korporatīvu pasākumu vai svinības draugiem un tuviniekiem. Mēs organizējam jebkura veida pasākumu atbilstoši jūsu vēlmēm un labprāt palīdzēsim uzņemt viesus.