Biežāk uzdotie jautājumi

Lūk, daži no biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja nevarat atrast atbildi tam, ko meklējat, sazinieties ar mums, un mēs jums atbildēsim.

Jūs varat sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu pa tālruni +(371)28007772, vai varat rakstīt e-pastu info@noblewine.lv, vai aizpildīt kontaktformu šajā lapā. Tāpat mūs var atrast arī Instagram vai Facebook.

Mūsu standarta darba laiks ir:
Mūsu veikals Elizabetes 33-13 Rīgā ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdien no 12:00 līdz 20:00, un svētdien no 12:00 līdz 18:00
Mūsu vīna bārs Elizabetes 33-13 Rīgā ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdien no 12:00 līdz 20:00, un svētdien no 12:00 līdz 18:00

Varat mums rakstīt e-pastu info@noblewine.lv, un mēs darīsim visu, kas mūsu spēkos, lai, cik vien iespējams drīz, palīdzētu. Mēs cenšamies atbildēt uz visām e-vēstulēm 24 stundu laikā, taču ļoti saspringtos brīžos tas var aizņemt mazliet vairāk laika. Ja jūsu jautājums ir ļoti steidzams, jūs vienmēr varat mums piezvanīt pa tālruni +(371)28007772.

Apmeklējot mūsu mājaslapu un uzklikšķinot uz zīmītes ekrāna labajā apakšējā stūrī, jūs varat aprunāties ar mūsu klientu atbalsta dienesta pārstāvi.

Piegāde

Mēs piegādājam preces pēc pasūtījumā norādītās adreses. Taču esam ieviesuši dažas izmaiņas klientu un personāla drošībai. Visas mūsu piegādes šobrīd ir bezkontakta. Jūsu pasūtījums tiks nogādāts līdz jūsu slieksnim, un jums nelūgs ar parakstu apliecināt piegādi.

Ja vēlaties, savu pasūtījumu varat saņemt mūsu veikalā Rīgā, Elizabetes ielā 33-13.

Standarta piegāde Rīgā notiek divu darbdienu laikā, bet  citur Latvijā jārēķinās ar četrām darbadienām.

Veic pasūtījumu pirms plkst. 14:00 ap Rīgu un ap 20km apkārtnē un piegādāsim jau tanī pašā darba dienā. Ja piegāde ir kaut kur Latvijā, varam piegādāt tuvāko 2 darba dienu laikā

Mēs varam piegādāt pasūtījumu visā Latvijā un praktiski jebkurā vietā Eiropā. Ja dzīvojat kādā īpaši eksotiskā vietā, jums vajadzētu sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, jo dažviet pastāv alkohola ievešanas ierobežojumi.

Mūsu autovadītāji lieliski tiek galā ar uzdevumiem, taču, ja gadījumā jūsu pasūtījums netiek piegādāts, kā esat iecerējis, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu – mēs risināsim jautājumu, cik vien ātri iespējams.

Papildus mūsu piegādes transportam mēs izmantojam vairāku partneru pakalpojumus, lai varētu nogādāt pasūtījumu, lai kur jūs atrastos. Mūsu galvenais partneris ir Venipack. Taču dažreiz  izmantojam citu firmu pakalpojumus.

Mēs varam piegādāt lielākajā daļā valstu, taču ir dažas valstis, kur pastāv alkohola importa ierobežojumi, tāpēc piegāde nav iespējama. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu konkrētu piedāvājumu un piegādes laika aplēses.

Ņemiet vērā, ka visi pasūtījumi uz ārzemēm tiks dubulti iepakoti kartona kastēs drošai transportēšanai. Mēs varam noorganizēt ražotāja oriģinālo kastu piegādi, ja to norādīsiet ievietotajā pasūtījumā. Pilnas informācijas iegūšanai, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu.

Pirms veikt piegādi uz norādīto adresi, kurjers ar Jums sazināsies pa tālruni, lai vienotos par jums ērtāko piegādes laiku. Ja piegādes saņēmējs neatbild uz kurjēra zvanu, un piegādes komentārā nav minētas norādes kur atstāt pasūtijumu, piegādes datums var tikt pārnests uz citu dienu.

Mēs vienmēr darīsim visu iespējamo, lai ievietotu labojumus. Kolīdz kļuvis skaidrs, ka vēlaties kaut ko mainīt, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs pacentīsimies apstrādāt jūsu pieprasījumu. Tomēr, atkarībā no tā, cik tuvu komplektācijas beigām ir jūsu pasūtījums, ne vienmēr iespējams veikt izmaiņas.

Mūsu autotransports tiek sūtīts uz ļoti daudzām vietām, taču mēs nevaram izmantot savus automobiļus pilnīgi visā Latvijas teritorijā. Šādā gadījumā mēs izmantojam uzticamus partnerus, lai sūtījumu nogādātu tajās vietās, kur paši nevaram nokļūt.

Vīna iegāde

Jūs varat veikt pirkumu mūsu vietnē www.noblewine.lv vai piezvanīt klientu atbalsta dienestam un izvēlēties pasūtījuma izvietošanas veidu. Tāpat varat sūtīt e-pastu ar sīku informāciju par to, ko vēlaties iegādāties. Ja jums ir menedžeris darbam ar klientiem, varat sazināties tieši, lai ievietotu pasūtījumu.

Mēs lepojamies, ka Noble Wine strādā vairāki lieliski vīna konsultanti. Vienkārši sazinieties ar mums, un mēs palīdzēsim izvēlēties piemērotākos vīnus jūsu vajadzībām. Ja dodat priekšroku pirkumiem internetā, mūsu web vietnē ir ērtas meklēšanas un filtrācijas funkcijas, kas jums palīdzēs atrast tieši vēlamo.

Kad būsiet iegājis savā personīgajā kontā, jūs varat atjaunot jebkurus savus datus, ieskaitot paroli, e-pasta adresi, rēķinu piesūtīšanas un piegādes adreses, kā arī maksāšanas rekvizītus. Ja neizdodas piekļūt saviem uzskaites ierakstiem, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, un mēs jums atjaunosim piekļuvi savam kabinetam internetā.

Ja esat mūsu lojālais klients, Jūs varat pievienot savu kartiņu sazinoties ar mūsu klienta atbalstu, un mēs pievienosim to Jūsu vietā. Pēc tā jūs varēsiet izmantot lojalitātes kluba atlaides.

Atgriezties

Ja jūsu pasūtījums piegādāts bojāts, vērsieties mūsu klientu atbalsta dienestā. Mēs noorganizēsim sabojātā sūtījuma savākšanu un jauna piegādi visīsākajā laikā.

Ja jums ir aizdomas, ka jūsu vīns bojāts, vērsieties klientu atbalsta dienestā. Mēs parūpēsimies, lai bojāto vīnu paņemtu un apmaiņai nosūtītu jaunu visīsākajā laikā. Ja tieši tāda vīna rezerves beigušās, mēs paši apmaksāsim pudeles sākotnējo iepirkuma cenu. Ja vēlaties atdot atpakaļ preci, kas vēl nav tikusi atvērta un kam saglabāts sākotnējais iepakojums, lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu, lai organizētu atdošanu atpakaļ trīs dienu laikā kopš piegādes.

Noble Wine Veikals

Mūsu veikals Elizabetes  ielā 33 -13, Rīga ir atvērta no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdienās no 12:00 līdz 20:00 un no 12:00 līdz 18:00 svētdien.

Mūsu vīna bārs  Elizabetes ielā 33, Rīga ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 10:00 līdz 22:00, sestdienās no 12:00 līdz 20:00 un no 12:00 līdz 18:00 svētdienās.

Ja jums nepieciešams aprunāties ar kādu no mūsu speciālistiem, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa tālruni +(371) 20102020, vai rakstiet e-pastu info@noblewine.lv. Mēs ar jums sazināsimies visdrīzākajā laikā.

Pretī mūsu veikalam Elizabetes ielā 33-13 atrodas pilsētas maksas stāvvieta.

Mums ir plaša vīnu izvēle, kas atvērti degustēšanai veikalā un bārā. 

Tāpat mēs bieži veikalā un bārā rīkojam degustācijas – gan bezmaksas, gan par samaksu.

Dāvanu iegāde

Jūs varat iegādāties preces dāvanu veidā jebkuram citam un saņemt tās savā norādītajā adresē. Mēs piedāvājam dažādus svētku iepakojumus, un jūs varat pievienot apsveikuma kartīti pie dāvanas bez maksas.

Standartā mūsu vīni bez maksas tiek piegādāti augstas kvalitātes Noble Wine kastēs, kas paredzētas sešām pudelēm. Taču, ja jums nepieciešams īpašs svētku iepakojums, mēs varam piedāvāt virkni dažādu variantu lielākajai daļai pudeļu. Pilnu piedāvājumu varat aplūkot šeit.

Pievērsiet uzmanību, ka mūsu svētku iepakojums paredzēts tikai 0,75 l tilpuma pudelēm Bordo vai Burgundijas vīnu formā. Tas nederēs, piemēram, dažām dzirkstošā vīna pudelēm. Lūdzu, sazinieties ar klientu atbalsta dienestu pa tālruni +(371)28007772., ja jums nepieciešams kaut ko noskaidrot papildus.

Papildus varat pievienot ziņu līdz 240 simboliem pie jebkura jūsu ievietotā pasūtījuma. Jūs varat ievietot apsveikuma tekstu pasūtījuma noformēšanas laikā, iepērkoties internetā, vai to atsūtīt mūsu darbiniekam klientu atbalsta dienestā.

Dāvanu sertifikāti

Mūsu veikalā iespējams iegādāties dāvanu sertifikātus dalībai pasākumos, ko vada kompānija Noble Wine, kā arī to izdarīt vietnē www.noblewine.lv. Internetā iegādātie dāvanu sertifikāti tiks nosūtīti pa pastu (piegāde var ilgt līdz trim darbdienām).

Dāvanu sertifikātus jūs varat iegādāties mūsu vietnē, veikalā vai sazinoties ar klientu atbalsta dienestu.

Dāvanu sertifikātus jūs varat apmainīt pret vīnu, stiprinātajiem dzērieniem, pasākumiem un vīna aksesuāriem mūsu veikalā, izmantojot mūsu dienestu piegādei pa pastu, vai pa tālruni, kā arī internetveikalā www.noblewine.lv.

Mūsu dāvanu sertifikāti ir derīgi vienu gadu, skaitot no pirkšanas brīža. Dāvanu sertifikātu lietošanas noteikumus varat atrast šeit.

Apmaksas varianti

Mēs pieņemam visas galvenās debet- un kredītkartes. Ja jums radušās problēmas ar apmaksu, vērsieties klientu atbalsta dienestā.

Notikumi un izglītība

Mēs piedāvājam plašu pasākumu spektru – gan privātus, gan plašai publikai domātus, sākot no pusdienām un vakariņām līdz izglītojošiem kursiem un degustācijām. Visus mūsu pasākumus vada speciālisti, kuri ar prieku sniegs savas zināšanas. Vairāk par mūsu pasākumiem uzziniet šeit.

Jums ir iespēja īrēt mūsu telpas, pasūtīt ēdienus un dzērienus, kā arī izmantot mūsu pieredzējušo vīnziņu pakalpojumus. Jūs varat tikties ar darījumu partneriem, sarīkot korporatīvu pasākumu vai svinības draugiem un tuviniekiem. Mēs organizējam jebkura veida pasākumu atbilstoši jūsu vēlmēm un labprāt palīdzēsim uzņemt viesus.